вторник, 15 декабря 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Ознайомившись з 8 Модулем, я отримала багато корисних та раціональних аспектів в плані оцінюання діяльності учнів.
Створення системи оцінювання допомогає покращенню навчального процесу, спонукає до залучення учнів до цього процесу,змінює їх ставлення до виконання проекту, допомогає якісніше та раціональніше досягати мети. Стимулюючим аспектом є те,що оцінювання відбувається поетапно,протягом проекту.,воно вибудовується навколо навчальних потреб учнів,навколо отриманої теми,раціонально та ефективно спонукає до розуміння користі формування навичок 21 ст.
Мені найцікавішим видався Метод "Спостереження груп"Спостереження за роботою групи дозволяє оцінити навички спільної діяльності,співпраці,взаємодопомоги та взаємоконтролю між учнями.Організація та оцінювання роботи в групі розвиває використання різних стратегій мислення,надає покращення можливості оцінювати навчальні навички учнів,їх вміння працювати над змістом,визначенням цілей,побудови плану,застосування своіх ідей,за можливістю учнів у виборі методів роботи.Все це формує розвиток самостійності,відчуття відповідальності за обраний зміст та хід виконання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий